DUA KALIMAH

Aku Baca Dengan Menyebut Nama-Mu

Alahai ustaz Najib dan ustazah Rosmah

Bismillahirrahmanirrahim..

salam alaik

..ini dia pembaca yang dikasihi sekalian..wajah-wajah pemimpin kita yang ingin memberi kefahaman kepada dunia tentang islam..ye ke? nak terang islam kepada obama?

bertaubatlah..boss dia pun tak berapa reti sangat ..ada 

harap nak bela islam..bela diri sendiri belum tentu lagi..

 sama -sama kongsi..sebarkan..

islam apakah ini ?

islam bukan pada fesyen , 

entah-entah ayat Al quran pun mereka boleh letak kat baju.. 







Lagi gambar..

islamic-fashion-festival

islamic-fashion-festival

islamic-fashion-festival

islamic-fashion-festival

islamic-fashion-festival

islamic-fashion-festival

islamic-fashion-festival

islamic-fashion-festival

islamic-fashion-festival

islamic-fashion-festival



islamic-fashion-festival





 ¤ ittaqullah ¤

4 comments:

menyirap darah ana bc bnda nih kt FB.

ap na jadi laa.. haila...

rkyt msia jgn jd bodoh lagi! bukak mata tuh luas2. lihat pemimpin y kalian pilih nih.

ns jwb ap dgn Allah nt ms kt Akhirat, andai diri s'dr culas dlm memilih pemimpin y baik?

mana ulama2 muda umno? x kan masih tetap na bdiam diri je? mana harussani?

good article ust. mabruk alaik. keep on writing.

October 24, 2010 at 1:06 PM  
huzaifah said...

syukran..naam..

apa dah jadi dengan pemimpin sekarang..sanggup berkecil kepala kerana takutkan kuasa besar dunia..

agama bukan untuk dipermainkan tetapi hakikatnya sekarang bukan orang lain yang membenci islam..

tetapi yang sudah lahir dalam islam sendiri yang beragama islam sendiri tidak mahu islam yang sebenar..islam mereka hanyalah kosmetic..

konon merekalah juara bela agama , padahal merekalah kepala juara gadai agama..

sanggup buat apa saja , asalkan mendapat nama , agama dijadikan permainan , cakap lain , hati kata lain..

October 24, 2010 at 3:43 PM  
Anonymous said...

benda ni mmg teruk..dh smpai x tau nk ckp camner psl benda ni coz geram sgt..sy nk budak ni pun tau benda cm ni..sedih betul..cm ni ke malaysia ni ?ape nk jadi?

tp perlu diingatkan..jgn nk tunggu org len ckp psl ni(mksudnye org2 besar la)..kita pun bersatu bantah pasal ni..klu nk tunggu ulamak ke ape ke..bknnye kte x tau langsung psl hal2 agama ni..
kte perjuangkan hak kte sebagai muslim..jgn smpai malaysia ni jd lg teruk...

mintak maap la klu ckp,ble dh merdeka cm lg teruk rasenye..ape yg malaysia buat selain pembangunan bangunan n bandar2 besar?? bkn maksud sy x de ape2 lgsung yg baik cume yg kecewa nye,nilai akhlak n agama jd makin merosot..yg ok ,ok la ..yg teruk?? dh la dgn kes2 rempit, buang bayi la n etc. ..

sama2 la kte benteras benda2 ni n tegakkn balik syiar Islam ..

October 25, 2010 at 5:42 PM  
huzaifah said...

ulamak ada pernah menyebut..tanda-tanda negara hilang barakahnya adalah , makin ketat undang-undang dunia , makin berlambak kes jenayah..makin banyak polis buat roblok , makin rempit menjadi -jadi..

makin ditubuh pencegah maksiat , makin banyak kes zina..

negara hilang barakah.

oleh itu kembalilah pada Allah..azzawajal..pada ajarannya dan hukumnya..insyaAllah

October 25, 2010 at 5:51 PM