DUA KALIMAH

Aku Baca Dengan Menyebut Nama-Mu

ATUK SAYANG

Bismillahirrahmanirrahim..


Bertemu lagi pada rancangan kali ini..ops..ini bukan bersamamu ye..
Blog ini dah basi dah..terpaksa kena update yang lain..apa ni  korang ni tak sporting r..gurau je ek..nak kata artikel ni menarik , takla , Cuma ada yang mahu dikongsi untuk tatapan semua..baru –baru ini aku punya atuk sebeleh menyebelah walid aku buat la makan assyura kat rumah atuk..nak tahu selanjutnya , jom tengok gambar di bawah..


Kalau korang nak tahu , nilah kawah.ni sebelum bermualnya sesi kacau mengacau


Kelihatan seorang pemuda sedang kusyuk mengacau syura


Ni cara dia nak buat unggun api , sorang mesti tiuo jauh-jauh , lagi satu tangan ,mesti dalam keadaan sedia..opss sandal pun sandal lah..


Tak wajib fokus , tengok apa tu ? kacau syura ni!




Yang ni korang jangan Tanya ana ..ada la tu kerja dia



Yang ni ana suka , diorang sangat kamcing , sejak dulu lagi berduet,he3..dengan api kuasa kuda tahap lapan


Yang ni sesi muslimat sebelum muslimin bertolak ke masjid untuk solat jumaat , mak oi mak sedara aku lagi terer , guna api tahap lapan belas kuasa kuda



Anak aku punya bapak saudara..


Yang ni bintang kecil perasan


Yang ni replica tugu Negara..


Maf terpaksa mereka ini mengangkat ketiak untuk memasang khemah disebabkan cuaca mula redup dan deraian rintikan hujan mula turun..nak ke tak nak wajib angkat..



Dah letih pakcik aku ni , tengok muka dah poyo ..pass pada anak dia pulak



Bukan untuk tontonan umum  jangan tengok lama-lama ..nanti korang pulak letawa sampai terkentut





orang kata bukan aku yang kata : kena api tahan lagi , kena asap no way..bak kata dia sebab asap punyalah pedih syeih.






Emm.sahabat..masa itulah kerjasama kami bersatu , jarang dah nak bertemu dengan program macam tu..

Huzaifah
11  Muharram 1432
Kg Dalam Rhu
Tumpat



 ¤ ittaqullah ¤

2 comments:

'anak aku punya bapak saudara'

kurang fhm statement kt caption bwh gambar ni syeikh. dpt adik baru ke ust?

December 26, 2010 at 2:34 PM  

itu ana bapak saudara ana..saja nak bagi pening sikit..

December 27, 2010 at 9:47 PM