DUA KALIMAH

Aku Baca Dengan Menyebut Nama-Mu

aku tidak sempurna sahabatku

Bismillahirrahmanirrahim..




assalamualaikum


sahabat , andai kehadiran warkah ini membuatkan kalian marah benci , sakit hati
inilah hakikat diri saya
maaf sebanyaknya atas kekurangan saya dalam persahabatan
andai semuanya mampu diluahkan , bisa saja
tetapi saya masih lagi diberi kekuatan untuk berjuang dengan masyarakat di sini..

maaf sesungguhnya jika perbuatan saya sengaja atau tidak
tetapi hakikatnya persekitaran , permasalahan yang membuatkan diri saya tidak sempurna
kekurangan diri saya menyelesaikan semua itu
tidak bisa saya melibatkan kalian..
biarlah , cukuplah Allah itu bagi saya..
keseorangan pun insyaAllah , akan saya gagahi jua..

doakan kita semua bahagia selamanya..
menyepi buat seketika waktu..

maaf sesungguhnya....


¤ ittaqullah ¤

1 comments:

sabar itu kunci y sgt perit utk digenggam. pokok pangkalY, luahkn. x kira sme ad kpd Allah atau shbt. y tlbih awla pastiY Allah. tp seringkali tjadi, jwpn Allah kpd pmasalahan kita, terdapat pd jwpn shbt utk diri kita. moga sbr mhadapi ujianNYA, insyaALlah

June 20, 2011 at 3:24 PM