DUA KALIMAH

Aku Baca Dengan Menyebut Nama-Mu

result Kelantan Vs Afc

Bismillahirrahmanirrahim..بِسْمِ-اللهِ-الرَّحْمنِ-الرَّحِيم


Salam ukhwah..beberapa hari ini aku tak dapat nk fokus pada kerja coz kereta selalu rosak..jd kebetulan singgah di rumah abang  , jodoh lagi , sepupu pula datang utk uruskan hal dia di KL..

Petang tadi baru saja aku with my cousin rehlah di hutan lipur sungai tua.di gombak..luas n ok tempatnya...tp yg menulis ni insyaAllah msih lg muda..hem..nak mandi tak jadi la pulak bimbng kes “air kencing tikus” jd terpaksalah juga melaksanakan hajat kempunan dengan rendam kaki je di situ..



gambar sedang di interview oleh sepupu.


Mlm pula , aku , sepupu n abang keluar utk dinner..jdi singgah di kedai x jauh dr rumah abng...nak lepaskn hajat sepupu nengok footbal scara live (di rtm1 je)....Kelantan VS AfC..aku mnat juga tpi xdelh fanatik sgt..tp group kitorng pling “geger”(riuh) sebb ktorng je kelantanese kat tmpt mkn tu.nasib baek x terbalik meja ,suspens n khusyuk.jd sudh agak Klante menang,,tengok dia punya skill , bukan main lagi..hebat..






So resultnya Kelantan 3 –  AFC 0..muktamad..terbaik i'nsyaAllah.


 ¤ ittaqullah ¤
huzaifah
gombak

0 comments: