DUA KALIMAH

Aku Baca Dengan Menyebut Nama-Mu

jalan-jalan dua kalimah

Bismillahirrahmanirrahim..بِسْمِ-اللهِ-الرَّحْمنِ-الرَّحِيم¤

hari ni aku kini brada di teluk bahang pulau pinang..alhamdulillah..dari balik pulau ke batu feringgi ..hajat hendak ke acheh..acheh wah..pantai acheh ..teruja sgt2 ku sangkakan ada pantai ke apa..rupa2nya hya sbuah nama kg ..kg pula kg chines ma.hayyaa.bagus suasana kgnya...kecewa pun ada..pantai takde anjing pulak muncul..

dari pantai acheh ke teluk bahang...jalan boleh tahan la liku2 nya ke kiri ke kana deangan cerun curam di bahu.setajam liku grik,tajam lg liku dsini.seram..alhamdulillah sampai jga akhirnya .singgah di empangan teluk bahang seterusnya ke pekan teluk bahang..tapi sayang shbt tdk mnemani..kalu tak..boleh la makan angin denganku..he2

singgah di kedai..kata orang aku ni dah macm pogram jalan2 cari duit dn makan la..sini makanan paling special adlh . tom yam..tp aku makan mee je..entahla jd mcm kempunan pulak ye..sebab dah kena tom yam semalm kat perak..lazat sampai x habis...emmm.alhamdulillah..jalan2 dua kalimah x sia-sia.. TERANG BULAN nama kedai ini makan seenak masakannya..promote2 skit..he..puas hati lh.DUA KALIMAH bagi "five staq" utk mee sup ni.....apaa? pendekar mustaq..
5 bintang la .speking sket..

tmpat2 yg mnarik dsini.dekat dgn tempat taman negara.. empangan..
itu shja coretanku.

dua kalimah
teluk bahang
pulau pinang

ittaqullah ¤

1 comments:

Anonymous said...

Excellent post. You must continue to offer excellent resources and content like you have been offering. I will most likely stop by again in the future.

May 27, 2012 at 11:07 PM