DUA KALIMAH

Aku Baca Dengan Menyebut Nama-Mu

sukanya!!

salam. ana nak citer ckit tentang sambutan raye hari 2.bagaimanae ngan raye antum hari 2,best tak? nak dceritakan disini raye dulu tak sama dengan raye sekarang ,.kalau kita pernah rasa raye dulu2..semacam kita mudah lupa lak kesungguhan orang macam ana dulu seronok sgt sebab kita dpt pergi ziarah sume rumah org yang dikenali ataupun tak kenal pun,almaklumlah raye tak kira miskin ke kaya ke separa ke..yang penting sume org dpt sambut.tak gitu?...sekarang raye ana perhatikan budak2 sekarang kurang dah pergi ziarah jiran2 ..coz program byk sgt kat..ade yang tgok tv..terkurung dalam bilik..stdy..diorang rase raye tak raye same je...sebab kita sendiri kot yang tak buat mcm zaman datuk nenek kita buat...alangkah bahagianya buat macm Rasulullah..S.a.w...wslm..