DUA KALIMAH

Aku Baca Dengan Menyebut Nama-Mu

Tak Perasan

Bismillahirrahmanirrahim..بِسْمِ-اللهِ-الرَّحْمنِ-الرَّحِيم

Salam Sejahtera,

Haaaaa, bila saya belek ke belakang balik di blog saya ni( belek belakang ? nampak jenama Laptop/hp ke, erk tak maksud saya bila diimbas kembali-imbas plak ), tak perasan pulak post saya ini agak lucu jugak( perasan le tew ). Ni baru ada rasa nak aktifkan balik blog ni..Sebab minat saya suka menulis ( suka menulis ke merapu entah ) , so bolehlah nak wariskan minat saya pada anak cucu nanti. Mungkin perasaan.

Oleh itu saya nak ucap terima kahis bebanyak pada lecturer yang ajar saya untuk buat blog, ni kenangan manis sebab create blog masa belajar di Universiti dulu. Saya lupa nama pensyarah yang ajar bab IT ni,kalau tak masuk U dulu, mungkin saya kenal oblong atau roadblock je.ha2

Saya dah ada blog sendiri sejak tahun 2008 lagi,so bermakna 8 tahun sudah usia blog saya..horeyy.Nii mesti kalau ikut harga ni, dah tentu mahal, biasa dalam bab sejarah macam tu la( ha tengok ni merapu lagi).

Hehe, ok la, sudi sudilah jenguk blog saya ni, kalau yang tak perasaan lagi, nama domain bila kita buka dah jadi.my bukan lagi .com. So harap tiada lagi kenkonfiusannya.

Tima Kasih dan jumpa lagi.

 ¤ ittaqullah ¤

0 comments: